Wolfpack in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Christy Bruin - WaarBenJij.nu Wolfpack in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Christy Bruin - WaarBenJij.nu

Wolfpack in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Christy

04 September 2014 | Thailand, Bangkok

Wow, twee dagen ben ik hier pas en ik weet echt niet hoe en waar ik moet beginnen...

Het voelt alsof ik alweer weken aan het reizen ben en ik moet eerlijk toegeven dat het me allemaal mee valt. Alles gaat zo makkelijk en vanzelf, dat zal nog wel anders worden maar voor nu kan ik me geen beter begin wensen. Eenmaal aangekomen in bangkok na een lange vlucht zonder slaap was het even zoeken welke thaise vent me naar het hostel zou brengen. Backpack achter en een rugzak voor is wel even een challenge.. hebben die maanden in de sportschool toch nog nut gehad!

Uiteindelijk heb ik de beste man gevonden en hij geeft aan dat we nog even op wat medereizigers moeten wachten. Daar kwam ik gelijk de twee leukste meiden uit groningen tegen en een dude uit Denemarken, die zijn we ondertussen alweer kwijt. Na een lange douche en nog steeds zonder slaap besluit ik een supermarkt op te zoeken en merk gelijk dat ik in een totaal andere wereld terecht ben gekomen. Armoede en rijkdom, het is bizar. Ondertussen worden een paar foto's van mij gemaakt en ik denk.. huh.. oja dat is hier blijkbaar ook een ding. Wel heel goed voor je ego. Daarna ben ik opgehaald door de tante van Gabi, Kannikar. Zij heeft me meegenomen naar de beroemde tempels, Koh san road en uiteindelijk in een super mooi restaurant aan het water gegeten. Wat een goed begin, ben haar ook heel dankbaar want nu weet ik gelijk hoe de taxi's etc hier werken, drama. Nadat ik bij koh san road was geweest dacht ik dat het wel een leuk idee zou zijn om in de avond met de meiden terug te gaan.

Fantastisch idee, een paar biertjes verder en live muziek op de achtergrond hebben we alweer aanhang. Uiteindelijk beland in de club etc, deze details zal ik jullie besparen. Maar na een nacht niet slapen en de nacht erop feesten, heb ik heerlijk geslapen. Wel nog even ruzie gemaakt met een taxi chauffeur, u can't fool me man.. beetje k*t alleen dat ik daardoor wel een heel stuk naar huis moest lopen om half 4 's nachts. Maar lopend voelde ik me een stuk veiliger! Vandaag naar China Town gegaan, wederom gegeten in de oh zo gezellige touristische straat koh san road en eindigen in de skybar. Niks is gelogen, wat een uitzicht.. beetje jammer dat een drankje 15 euro kost maar dat zien we dan maar als de entree prijs. No pictures aloud, only at the front. Ja daar staat dus heel bangkok, leuk! Maar wij hollanders laten zich niet afschrikken dus hebben stiekem nog wat plaatjes geschoten. (foto's komen later)

Morgen worden we om 07:00 opgehaald om naar de floating market te gaan en dan vertrekken we in de avond naar koh Sanghan. 14 uur!!! In de bus, maar dan komen we wel het goedkoopst en met gratis overnachting (het is maar hoe je het bekijkt) aan op een geweldige plek. We hebben een hostel met zwembad en aan het strand, incl. Tiki bar. Hier gaan we lekker bakken en luieren om vervolgens naar de beruchte fullmoon party te gaan. Wat daarna gaat komen, geen idee.. zie vanzelf wel wie en wat er op mijn pad gaat komen. Het is alweer een mega verhaal, kort samengevat voor de mensen die geen zin hebben om alles te lezen; Het gaat goed, ik ontmoet hele leuke/lieve mensen en ik ben onwijs aan het genieten! Ben vast een hele hoop vergeten, maar ik moet weer inpakken! Op naar het volgende avontuur. X

  • 04 September 2014 - 20:42

    Britt:

    Stoer lief wijf :) x

  • 04 September 2014 - 20:49

    Astrid:

    Leuk om je zo te volgen Chris. Enjoy! <3

  • 04 September 2014 - 20:54

    Elly Lagendijk :

    Zo is het, een groot avontuur, geniet ervan. Love you

  • 04 September 2014 - 21:05

    Candice:

    Wiiiiiihiiiii nu al zo leuk!!!

  • 04 September 2014 - 21:06

    Lizzy:

    Ohaan!! Wat gaaf klinkt het allemaal =D Enjoy lieverd, je hebt het verdiend!!! Love!! xxxxxxxx

  • 04 September 2014 - 21:48

    Michelle:

    Helemaal leuk!!

  • 04 September 2014 - 22:16

    Megan:

    Super leuk! Geniet ervan liefie

  • 04 September 2014 - 22:46

    Bro:

    Nice!! Ik heb ontslag genomen, zie je over paar dagen;)

  • 04 September 2014 - 23:13

    Oma:

    Fijn mooie start! Xxxxx

  • 05 September 2014 - 00:46

    Mirjam:

    Wat leuk om te lezen! En erg herkenbaar... :) Dacht al dat je snel aanspraak zou hebben, komt helemaal goed dus! Geniet lekker en relax... :) x Mirjam

  • 05 September 2014 - 01:08

    "mama" Jo (otje):

    Heeee meis, goed te lezen dat je het naar je zin hebt en dat je reis zo goed is begonnen!! Geniet ervan en waarschijnlijk ben je al begonnen nu aan je bezoek aan de floating market (is erg leuk om een keer gezien te hebben, let vooral op de antennes enz. in de krotjes die je onderweg langs de rivier ziet staan, daar heb ik me toen het meest over verbaasd nl.)
    En dan lekker genieten en luieren. Ik blijf je volgen.
    Dikke kusssssss...xxx

  • 05 September 2014 - 11:02

    Papa:

    Ben zo trots op je. Je doet het toch maar. Leuk dat je al wat aanspraak hebt daar. Geniet lieverd. Love you xxxxxx papa

  • 05 September 2014 - 18:10

    Jaap:

    Hahaha fijne en vlotte schrijfstijl heb jij! Leest als een goed boek. Komt me bekend voor... Hou dat vol dan hoef ik voorlopig geen nieuw boek te pakken ;-) Fijn dat je zo snel kunt acclimatiseren. Zoals eerder gezegd geniet er vooral lekker van en laat vooral alles op je af komen. Veel plezier en ik kijk uit naar je volgende blog! Veel liefs, Jaap.

  • 06 September 2014 - 00:01

    Glenn:

    Lekkkkkker Chrisje!! Op naar die surferboys haha

  • 06 September 2014 - 10:05

    Danielle:

    Heel gaaf Chris, ik ben jaloers op je!! Enjoy & conquer the world!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Christy

Adventures are the best way to learn.

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 3763

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 18 Februari 2014

Adventures are the best way to learn.

Landen bezocht: