Beaches and the City - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Christy Bruin - WaarBenJij.nu Beaches and the City - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Christy Bruin - WaarBenJij.nu

Beaches and the City

Blijf op de hoogte en volg Christy

17 September 2014 | Thailand, Koh Tao

Nog even een berichtje voordat ik vanmiddag het vliegtuig in stap.

Na Koh Panghan ben ik aangekomen in Koh Tao en bij aankomst gelijk alweer mensen ontmoet. Twee onwijs lieve gasten, die toevallig in hetzelfde hostel slapen. Vanaf dat moment zijn dat m'n maatjes geweest op het eiland. Samen eten, naar het strand, uitgaan.. gewoon van het eiland genieten.

Veel heb ik er verder niet gedaan, alleen maar genieten! Wel zijn we een dag naar het eiland Koh Nang Yuan gegaan en dat was onwijs mooi. Oja, een tip voor iedereen die wil afvallen.. ga naar Thailand.. Heb twee dagen niks kunnen eten dus ben weer wat kilo'tjes kwijt haha. Helaas moet ik na een paar dagen het eiland weer verlaten om terug te gaan naar Bangkok, ik neem afscheid en pak de Ferry en de bus. 12 uur later ben ik weer in de bruisende stad.

De volgende dag krijg ik een berichtje waar ik van schrik. Twee britse toeristen zijn vanacht op het eiland Koh Tao vermoord. Op het strand waar mijn hostel vlakbij zat. Twee jonge toeristen die de tijd van hun leven zouden moeten hebben. Ik krijg kippenvel over m'n hele lichaam, wat verschrikkellijk. Je gaat nadenken, ze deden niks stoms.. liepen na een leuke avond richting hun hostel en dat was het dan. Jij had het kunnen zijn, de avonden dat je alleen of samen met iemand terugliep..

Ik laat het achter me en richt me op de komende dagen die ik hier nog heb. Bangkok, ik heb een haat/liefde relatie met je. Ik pak de taxi naar Siam Square. Dure winkels, goed geklede mensen. En dan stap je naar buiten en zie je de armoede. Het blijft iets geks.

Gelukkig ben ik niet lang alleen want terwijl ik op zoek ga naar een plekje om te eten hang ik alweer met wat gasten uit NYC. De volgende dag komen m'n vrienden van het eiland ook naar Bangok en hebben we onze laatste avond samen goed besteed. Er wordt veel gefeest en dat merk ik nu wel aan m'n lichaam. Tijd om even wat gas terug te nemen! Over een paar uur vertrek ik naar Australie, een nieuw avontuur! Thailand was tof, maar dit was maar een klein deel van wat er nog allemaal gaat komen.

X

  • 17 September 2014 - 09:08

    Joke:

    Lieve Christy,
    Dat waren leuke dagen! Fijn dat je zo geniet. Zo zie je maar je hebt in ieder land "slechte" mensen, erg van die moorden. We kruipen toch maar elke dag door het oog van de naald, denk aan het verkeer. Ben benieuwd naar je indrukken in Australië. Leuk dat je zomaar leuke mensen treft waar je mee op stap kunt gaan. Pas goed op Christy en een lieve groet. Dag knuffelmeisje.xxxxxxxxx

  • 17 September 2014 - 09:28

    Candice:

    Wihiiiii have a safe flight!

  • 17 September 2014 - 14:25

    Wil:

    He Chris,
    wat een gezellige verhalen telkens, je kan het goed verwoorden en zo leven we een stukje mee. klinkt goed allemaal en super wat je aangaat daar. heftig hoor van die moorden, helaas gebeurd het overal maar nu heel dichtbij. je bent verstandig, meer kun je niet doen, blijf vooral ook genieten!
    ben benieuwd hoe je het in het volgende land zult vinden.

    liefs Wil

  • 17 September 2014 - 20:06

    Jaap:

    Ja Chris, shit happens everywhere, maar dit kwam wel heel dichtbij. Goede vlucht naar Aussie en ik ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden. Take care! Xxx

  • 18 September 2014 - 09:51

    Papa:

    Hoi lieverd.
    Ja, helaas gebeuren dit soort nare dingen. En het gebeurd overal. Probeer het van je af te zetten en blijf vooral voorzichtig. Geniet op je nieuwe bestemming. Benieuwd wat je daar allemaal gaat beleven.
    Love you xxx
    papa

  • 19 September 2014 - 11:27

    Eline :

    Hi Dushi,

    Super leuk om je verhalen te lezen. Kijk je wel een beetje uit, ik wil je graag veilig thuis hebben hoor. Ik ben ook super benieuwd naar je foto's en hoe je Aussie verhaal gaat verlopen. Doe voorzichtig en ik wacht op je volgende verhaal!

    xxx

    Elle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Christy

Adventures are the best way to learn.

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 3758

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 18 Februari 2014

Adventures are the best way to learn.

Landen bezocht: